Thursday, June 4, 2009

desperations are spread

nowadays aku rasa mcm aku ne ntah ah. aku pun nda paham. yg pentingnya aku msa ne desprerately need someone to talk to. amir kah, zhaf kah sapa saja lah yg penting they understand me. msa ne kami sudah abis xam ugama. hehe. okay jualh xam nya eventho aku blajar last minute. hee. yath jan diikut teknik yg salah ane. haha. yathbhkn. problems betumpuk msa ane yath cam aku despratelh kn mnta urg dngr ceta ku ane. haha. psal friendship lah apa lah. jealousy pun ada. tpi sikit saja lah. haha. eh aku kn jadi perfectionist wh yath aku cam bnyk probs ane. but in the mean time aku rasa NADA urg yg cam dpat ku chit chat wh. klau ku ceta ma my closest friend pun pyah. well ya msa ne lalai dengan kwan teckto-nya. yath cam ya usulnya cm nada lgi important aku ne. bah emo th jadinya mcm someone. haha. jan tnya sapa. okay. i am now in a stressed situation sampai nda lagi te-english bah mempost ane. klau ada complain knapa nda cakap english. peduli apa kamu. blog ku bukan blog kamu. haha. mentel. haha. neways, gtg cuz well kinda effing stressed out! hehe. bye. au revoir

No comments: